Bende geçen de 2. Dozumu da oldum. İki doz oluyor. Hatta bana ebe bebek doğduktan sonra 3 aylık olunca bir dozun daha var dedi o senin için koruyuculuğu daha uzun sürer dedi ama vurulmam onu heralde .Doktoruma sordum ol deyince oldum. Yan etkisini görmedim hiç sadece kolum ağırdı hatta ikinci ilki kadar çok ağırmadı.