sudemina Bebeğime 1 ayık hepatit b aşısı yapıldı saatlerdir uyuyor. Yan etkilerine baktım uyku yazmıyor siz yaşadınız mı
beyzzsenturkk sudemina 1. ay aşısı rahat geçiyor belki gün içinde yorulduysa ya da karnı güzel doyduysa uyuyabilir gece uykusuna gecmis de olabilir
Polatalemdar sudemina korkma aşının etkisinden değildir bebeğin daha küçük 🥰🥰 uyandırıp emzirmeyi unutma kan şekeri düşmesin