Linameyra evet canım öyle diyebiliriz mesela tekme attığında canımız atıyor ama bu öyle değildi benim bebeğim en son kontrolde kafası sol bacağımdaydı ayaklarını midemde sağ kaburgamda hissediyordum muhtemelen poposu da şağ kaşık tarafımda bildiğin göbek çevrem ve etrafı semsert okuyor sanki kendini ittiriyor gibi açtı veriyor bide ayakta zor durdum doğum sancısı diye evde tedirgin oldum ama o sancı farklı olurmuş kasıkta ağrı olurmuş biri foruma yazmış ben hiç ağrı hissetmiyordum bebek kasılıyordu hastaneye gittim nst de sancı varmış meğer doğum başlıyormuş diye bende forumda onu okuyunca eşime dedim hastaneye gidelim eşim rahat biri olduğu için bişey olmaz dedi ama ben tedirgin oldum doktorumda takip amaçlı yatış yaptı muhtemelen sabah ultrason bakar gibi