Merhaba kızlar bir sorum olacaktı vajina üstü tam etek kısmımda yürürken ağrı baskı var baya ve çok oynuyor bebek hareket ediyor sıçrıyorum yerimden zor oturdum şuan koltuğa sanki kesilmiş gibi ağrı ağırlık var o bölgem üstünde ve gece yatarken sağa dönünce aşırı hareketleniyor sağ böbrek tarafıma kadar vuruyor dönerken bacak aram ağrıyor doğum belirtisimi ne oluyor bebek başı aşagıda diyemi böyle oluyor yardımcı olurmusunuz şuan etek kısmımda Ağrı oynama hissi çok var karnıma doğru da çıkıyor ama güçlü vuruyor canım yanıyor her oynadı ?? Ve 34+5 haftamdayım sekizbuçuk ay oldum 1 aydan az kaldı