minikmucizeemaak Asass988888 ama daha erken gitmedim ilk kontrolümde üstten de gözüktü muhtemlen senin zamanlarımda da gitsem belli olurdu
hellopeaple Asass988888 6. Haftaya kadar beklemenizi tavsiye ederim hem keseyi hem bebeği görebilirsiniz
Cekilmezbirkiz 5+2 de kese 6+2 de kalp atışı duyuldu ama sabredebilirseniz 7. Haftanın içinde daha net duyuluyor beklemenizi tavsiye ederim. Yoksa zırt piri haftaya gel diyip duruyorlar
Iremkasyol52 Asass988888 beta binin üstüne çıkınca alt muayene ile gözüküyor 5. Haftada alt muayeneyle gördüm canım
anneoluyoruuumm16 Asass988888 ben 5+2 de gittim canım doktor bir hafta sonra gel demişti kendisi izinli olduğu için pazartesi gideceğim inşallah. 7+2 olcaz o zamana inşallah kalp atışını da duyarız