Kızlar çift rahimliyim çok korkuyorum ilk bebeğimi kaybettim 30 haftalıkken şuan da 8 haftalık hamileyim yine aynısı olur diye çok korkuyorum biraz morala ihtiyacım var tabiki de takdiri ilahi Rabbim yiyecek rızkı varsa yaşatacağından şüphem yok ama insanız korkuyoruz endişe içindeyim ne yapacağımı şaşırdım 😔