Pinarclk Merhaba hanımlar, bi kere düşük yaşadım. Gittiğim doktorlardan hiç memnun kalmadım. İlgisiz bilgisiz kaba ukala olanların hepsi bana denk geldi galiba. Sizin gittiğiniz ve memnun kaldığınız doktor hastane vs var ise acil öneri bekliyorum.
Gmzcngi Pinarclk reyap hastanesi mehmet alicik canım cok cok tavsiye ederim ben cok memnunum 26 haftalık hamileyim en başından beri o ilgileniyor