Sema_28 selaaaam :)) 42 yaşında iki opu ve sadece bir transfer ile hamile kaldım. İnanılmaz rahat ve keyifli bir hamilellik geçirdim, hayatımın en mutlu dönemiydi falan hatta :))) 18/01 de doğum yaptım, doğumum da rahattı. Benim tüp bebek tedavi sürecim de çok keyifli çok rahat geçti. Hatta doktorum o kadar "her şeyi bana bırak"çı bir hekimdi ki, ben bile böyle hani araştırma yapmayı bırakmıştım, tamamen kendimizi ona bıraktık :) size de çok çok keyifli ve sağlıklı süreçler can ciğer kuzu bir de bebiş dilerim 🥰