1 hafta once 2 li biberon seti aldim cesme suyu doldurup akisini kontrol etmek istedim 160 ml olandan damla seklinde akinti var ama 240 likta yok bu normal mi
Birde suyu doldurup bosalttiktan sonra biberonda matlasma oldu suyu doldurdugum yere kadar normal cesme suyu koydum. Bunu yasayan var mi. Gerekirse iade edicem