Babymom22 2 gündür karnımda saplanma şeklinde batmalar ve acı var normal midir? Gitmeli miyim 27 haftalığız
Adaliko Babymom22 canım bende geçen hafta aynı sorunu yaşadım kesinlikle git acile tahlil yaptır . İlaç verdiler rahatladım . Bekleme
Adaliko Babymom22 yürürken bile batıyodu ağrılar . Çok feciydi. İdrar yolu enfeksiyonu dediler antibiyotik tedavisine başladık geçti şükür
Papatyakokulukiz Bebisin hareketleri olabilir mi? Ilık bir duş alsan , karnına az bir zeytinyağ sürüp az uzansan . Yatarak geçmiyorsa git ama ihmal etme