Merve-dmr Merhabalar biz 4.haftadayız ve benim sürekli kasıklarımda sancım ve lekelenmelerim oluyor tam geçti diyorum tekrar kanamam oluyor. Sadece bende mi böyle diye korkmaya başladım lütfen bu şekilde olanlar bana yardımcı olabilirler mi çok stres yapıyorum 🥺
kadertugrul7 Merve-dmr doktorunuza soyledinizmi bunu bende yaşadım bunu progestan fitil kullandim bı sure atlattik çok şükür
Yldrm34 Merve-dmr bende 5. Haftalık hamileyim düşük tehlikesi var dedi doktor bana da prog estan fitil verdi kullanıyorum daha yeni başladım kullanmaya 4 5 gün oldu kanamam yok ama bel ve kasık ağrılarım çok
Tugba_sari Benim de kasıklarımda çok şiddetli ağrılar oldu ama kanamam olmadı kanama pembe ve kahverengi ise sıkıntı olmuyor ama pıhtı şeklinde ise sorun olabilir, doktorunuza danışın mutlaka
Sibel_72 Haftanız çok erken belki yerleşme kanamasıdır o da fazla olmaz zaten bir 3 gün az az gelir eğer fazla görüyorsanız lekelenmelerinizi bir doktorla görüşün isterseniz burda herkesin gebeliği aynı olmayabilir en kısa sürede hastaneye gidin
Merve-dmr Evet bende kullanıyorum 3 gündür yoktu kanamam tekrar başladı kadık sancımda oluyor doktorumla görüştüm istirahat edip bol su tüketmem gerektiğini söyledi yarın tekrar muayene ye çağırdı ama ben yinede korkuyorum düşük olur mu diye
umityilmaz Merve-dmr benimde hafta sonu kanamam oldu, 6 haftalık, hemen doktora gittim, düşük önleyici iğne ve fitil kullanıyorum.
Seydaa- Merve-dmr korkma bende de oldu 7. Haftadan sonra geçiyor genelde yerleşme kanaması o kahverengi renkte olur :)
Merve-dmr Yldrm34 bende aynı şekildeyim ben 2,5 haftalıkken kanamamdan hamile olduğumu öğrenmiştim o günden beri ilacı kullanıyorum kanamam geçmişti ultrasonda kesemizide gördük ama akşam tekrar lekelenmem oldu çalıştığım için yoruluyorum sanırım sadece dinlenmemiz gerekiyor bu durumda hiçbir riski almamak için
Merve-dmr umityilmaz rapor verdi yatıp dinleniyorum henüz daha erken olduğu için kalp atışlarını duymadık
Yldrm34 umityilmaz düşük yaptım 15 nisanda ağrılarımın sebebi düşük yapıyor olmammıs çok zor günlerdi sonra uygulamayı sılmısım hatırlamıyorum bıle şükür atlattım ama en zoruda yanında kimse olmaması eşim asker o gün 24 çalışıyordu sabaha karşı kanamam oldu kalkamıyorum doğrulamıyorum o an kendi halime de üzüldüm ama çok şükür yinede bu günlerimize başka hastalıkta olabılırdı o an tabi böyle dusunemıyrodun çok fazla duygusal olduğundan yeni ıdrak ettim
umityilmaz Yldrm34 çok çok geçmiş olsun, bende ilk bebeğimi kalbi durduğu için kaybetmiştim, tarihi yok yaşadıklarımızın :( Vardır bir hayır diyorum artık, demek sağlıklı değilmiş, inşallah tez zamanda brbeğinr kavuşursun🙏🏻