Sevimlianne_adayi kimyasal gebelik ola bilir, ama çizgi net var yani. Acilden kan vere bilirsiniz, pazartesini beklemenize gerek yok. Kendinizi üzmeyin. Bende bebek bebek diye tutturmuştum 6aylığımda erken doğum yaptım ve bebeğimi kaybettim. Eğer hayırlıysa olsun, hayırlıysa şimdiden olmasın🙏🏼