Kızlar ben 18+3 te kontrolle gittim doktorum plesanta rahim duvarına çok yakın dedi ve günde 2 kez progestan fitil olarak kullanıyorum Şuan 19+4 olduk ama içim içine sığmıyor sizce yukarı çıkar mı erken doğum oluyormuş böyle sanırım.. bundan çok korkuyorum 2buçuk yaşında da kızım var uzanıp açıkçası dinlemiyorum pek. Sürekli aktif bi şekildeyim ilacımı düzenli içiyorum 1 ay sonra kontrolde bakarız demişti. Ama ben hep çıkar mı çıkmış mıdır diye canımı yiyorum resmen istemsizce 😔 içim gidiyor Alışveriş yapmak için kötü bişeyle karşılaşırım üzülürüm diye sürekli almaya çalışıp vazgeçiyorum