Elif2424 valla bana doktor verdi bir hap şeklindeydi saydam biseydi içinde balık yağı vardı onun içinde de beyaz bir vitamin hapı vardı. Ama bir kullandım iki kullandım asla yaramadı bana. Normalde de balık pek sevmem ve yiyince mideme çok ağır gelir. Ne zaman o hapı yutsam afedersin ama bı geğirme gibi bişi olunca direk ağzıma geliyordu midemi alt üst ediyordu. Doktorumda madem rahatsız ediyor çok gerekli bişi değil normal vitamin yazalım onu kullan dedi öyle yaptım