Merhaba kızlaaar,
4 Nisan’da sezeryanla doğum yaptım ilk iki gün kanamam normaldi. Ama doğumun9. Ve 10. Gününden sonra hiç kanama gelmedi. Bu durum normal mi??
Kanama bu kadar çabuk bitebilir mi?
Bir de göbek deliği ile sezeryan dikişinin oldugu aradaki sertlik geçmedi hala🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bilgilerinize ihtiyacım var🙏