Themoretheless Pazartesi 0.3 cikmisti bugun 0.0 çıktı. Sanırım bu ay olmadi. 21 i bat. İkinci çocuğum olacak. Korunmayi birakinca hemen hamile kalirim diye düşünüyordum heralde ki üzüldüm.