Minikjelibonum Merhaba! Bir kaç haftadır sürekli iç çamaşırımda nemlenme hissediyorum peçete koyuyorum peçete ıslanıyor. 17+2 günlük gebeyim ve çok korkuyorum. Renksiz ve kokusuz birşey doktor kontrolüm haftaya salı en son kesenin suyu iyi denmişti ama bu gelen nedir bilen varmı?????
Balkiz Minikjelibonum isterseniz bi doktora görünün turnusol kağıdı testiye kolayca anlaşılıyor su olup olmadığı. Peçete koymayın birde enfeksiyon kapabilirsiniz