Durucan Merhaba kızlar bir konu hakkında bilgi almak istiyorum sizlerden. Şuan tam 8 haftalık hamileyim ve sabahtan beri belim ve kasık ağrım sanki regl dönemindeki gibi ağrıyor, bel ağrısından duramıyorum bile. Zaten hamile olmasaydım bugün regl günüm olacaktı. Acaba bünye bu regl dönemlerine kendini mi alıştırıyor? 8 haftalikken durumunuz nasıldı bilgilendirir misiniz?
turkuaz_ Durucan evet canım ilk haftalar rengli gününe denk gelince ekstra ağrı oluyor demekki bırazda yormuşsun kendini uzan butun gun oturma nile sadece uzan
Selinakbas Durucan 2 gün önce benim başıma geldi aynısı bugün 6+5 olduk, her an kanamam olacak diye çok korktum, halsizleştim, baş dönmesi, bulantı derken çok kötü oldum ama çok şükür sabaha bir şey kalmadı bol bol dinlenmeye çalış 🙏🏻🥰
Ozgeccc- Durucan 9 haftalık hamileyim tam 1 hafta önce yaşadım aynısını geçti çok şükür korkmayın vücut adapte olmaya çalışıyor ilk 3 aydan sonra azalacak inşallah bu duyarlılık
Esraberat01 Durucan canım bende 8+3 um 2 gündür sadece kasıklarımin ortasında ara sıra batma ve kramp oluyor adet ağrısı gibi değil benimki ara ara olan batma şeklinde ağrı acaba ne bende tedirgin oldum acaba rahim büyüdüğü için mi ki
Durucan turkuaz_ İnanın tek yaptığım şey uzanmak o yüzden tedirginim aslında. Sürekli dinleniyorum ve bu bel kasık ağrısı niye diye. Sizin kaçıncı aydan sonra geçmeye başladı.
1ciftyesilgoz 9+5 den bildiriyorum hala devam ediyor özellikle ayakta kaldığımda belim ve kasıklarım ağrıyor. Rahim genişliyor benek büyüyor çok normal bu ağrılar içiniz rahat olsun
Durucan 1ciftyesilgoz inşallah öyledir normalde de ağrı olurdu ama ara ara gelir dururdu. Bugün tam regl günüm olacaktı ve sabahtan beri bel ağrısından duramıyorum ve hiç durmadı o yüzden tedirginim.
Durucan Esraberat01 Bende de sizin dediğiniz gibi oluyordu hep arada yoklar giderdi ve hiç umursamazdım. Bugün ilk defa bu kadar uzun sürdü ağrı hiç durmadı inşallah birsey olmaz ya neyse korkutmayalim kendimizi.
turkuaz_ Durucan canım o haftalardan sımra geçiyor zaten 9 10 dan sonra kalmıyor çok yorumca oluyor . O haftalarda inanki 1 dk yorulsan yine ağırıyor
NrnMtlu Durucan Bugün 12 haftalık olduk benimde en başından beri kasık ağrılarım hiç geçmedi magnezyum kullanıyorum hafiflesin diye doktor normal diyor başlarda korkuyordum ama alıştım kanaman olmadığı sürece ağrın dayanılmayacak kadar değilse hiç korkma rahim her geçen gün büyüyor hassas olanlar fazla hissediyormuş maalesef