Elifars1 Kızlar sizce normal dogurabılcekmıyım ne sancım var ne kasılmam 40 haftama 3 gün kaldı hala ses seda yok delircem sizin ne zaman doğdu bebişleer
Aaaysee Elifars1 yalnız değilsin 🥲 39+1 bizde arada bebek toplanıyor belime ağrı giriyor o kadar sonra geçiyor,40 da suni alcam sancım gelmezse senin doktorun ne diyor
Ayse001000 Elifars1 pazartesi günü 40 haftam oluyor doktor sezeryan diyor devlette özelde kgsu sınırda dedi pazartesi ne kadar normal şekilde gelmez ise sezeryan 😶
Elifars1 Aaaysee gecen haftakı kontrolumde bu hafta dogmazsa cumartesı gelırsın demıstı uzerıne konusmadık.suda dogurcaktım cok ıstıyorum ama umıdım kalmadı😞
Hamidevahap 40 artı sıfırım bende ilk dogumum uda kızımı suni sancılı yaptım cok zor oldu sımdıde sancım falan gelmiyor 18 inde randevum var buyuk ihtimal yatıs verecekler ınsallah kendi suyumuz sancımız gelır yoksa cok zor oluyor
Elifars1 Hamidevahap insalllah dua edin kızlar benim kasılmam var ama sancım yok bebek cok hareketlı calkalıyor normal mi gelir mi acaba umıdımde kalmadı koc burcu ınatcılıgı var sanırım😂
melike098 Elifars1 ben ilk dogumda 41 haftalik dogurdum şimdi 39+5 haftalık hamileyim hafif sancım çıktı o kadar açılmam yok bakalım eğer bu haftada jendi gelmezse bunuda suniyle dogurcam galiba devlet 41.haftya kadar bekliyor normal doğumda
Hamidevahap Elifars1 bende 40+0 IM KESKE GELSE Yarın agır temızlık yapcam halı falan sılecegım sırf acılmam olsn diye yıkamaya falan yollamadım 🙂kızım uyursa suyun altında oturmayı dusunuyorum Bıde uzun bı sure
gzmwe Bende 39+1im sancım yok çarşamba günü kontrolüm vardı 1cm açılmam varmış egzersiz falan yapıyorum ama ilerleme yok gibi bebek çok toplanıyor bu akşam hayırlısı inşallah
Elifars1 gzmwe açılmam var mı bılmıyorum benım doktorum catı muanesı yapmıyor kendımız anlayamayız herhalde
neriman1524 Ben de 39. Haftamdayım. Ne sancı ne açılma ne bebek kanalda. Herhangi bir normal doğum belirtisi yok. Bebeğin suyu azalmıştı iki gün önce. Serum falan takıldı şu an iyi ama tünelin sonunda sezaryen var sanırım.