Selam kızlar:) benim bugün rutin kontrolum vardı ve doktorum çatı muayenesi uyguladı kafası nekadar aşağda diye bakdı.. çok aşağda değil ama iyi yerleşmiş dedi.. 38+2 deyim.. doktordan çıktıkdan 1 saat sonra istemsizce altımdan su gelmeye başladı.. damla damla ara ara daha da fazla.. sizce hastaneye gitmelimiyim? Hala akıyor sürekli