Kızlar canım cok ama cok sıkkın 😥😥😥
Kontrole gittim. Nst ve tansiyon Kontrolünde 13-8 çıktı. Sonra bidaha ölçtürdüm 14-9 çıktı. Sonra asistan bi anda demez mi yatış verip sunî sancı ile doğum başlatıyoruz dedi bende kabul etmedim. Kağıt imzaladım. Çünkü gerçek den cok iyim hiç bir şikayet ı’m yok. Nst oda beni cok boğdu ve makine ile ölçülünce hep yüksek çıkıyor du. Normal elle ölçülen olunca normal çıkardı. Cok stres oldum kızlar var mı benim gibi bu durumu yasaşayan.