Kubukargl Gonul00 bi sıkıntı olmaz gebelik şekerin olmadığı sürece benim bebeğimde hep 2 hafta önde gitti son haftada haftasını yakaladı şimdi 4 aylık oldu doğalı hala önden gidiyo boyu kilosu hemşire geçen gün şaşırdı hatta
beyzzsenturkk Gonul00 2 hafta öndeydi hep iri bebek demişlerdi 4 kilo diyordu doktor doğurmadan bir saat önce de 4 kilo görünüyordu 3300 doğdu 😄
2kuzu1anne Benim bebeğim de ilk zamanlar hep iki hafta öndeydi sonra doğuma yakın haftasıyla uyumu yakaladı bir sıkıntı olmadı