Doktora geçen ay adet gecikmesinden gittim ve gittiğim de yumurtlaman gecikiyor demişti bu yüzden adetim gecikiyormus. Bana yumurtlamami duzenleyecek bir ilac yazdi ve adetimin ilk gününden saydim 15.gunde bu ilaca başladım 10 gündür kullanıyorum. 10 gün kullandiktan sonra adet olacaksın dedi. Ama bu ilacın yanında Myo Fol folik asitte yazdı onu da kullanıyorum. Benim adet olmam gerekiyor bugün yarın doktorun dediğine göre. belirtilerim var ama daha olmadım test yapmak istemiyorum henüz biraz daha geçsin diyorum sizce hamilelik olabilir mi ? Çok fazla bel ağrım var adet olacağım zaman bu kadar yoğun olmuyordu bel ağrım ve sık idrara çıkıyorum göğüslerim çok fazla hassas adet olacağım zaman böyle olmuyordu. Kasiklarimi da ağrı giriyor ara ara