Busy
Canım bende yaptırdım ama 4.ve 7. Günde kan vermeye gidemedim bir sorun olur mu ki bu kanı sağlık ocağından da versem olur mu ki benim 7 aylık bebeğim var hasta olduğu için hiçbir yere gidemiyorum o iğnenin de etkisi oldu mu hiç bilmiyorum iğne yapıldıktan sonra ağrım ve kanamam oldu şimdi bazen az miktarda ara ara lekelenmem oluyor normal midir bazen hiç olmuyor karın ağrım da şuan yok önceden çok vardı