Esssss Merhaba bayanlar İlk doğumunu epiduralli normal doğum yapanlar ikinci doğumlarınızı nasıl yaptınız 😊 yine epiduralli mi yoksa epidural almadan mı yaptınız
queenmerve Asillll16 epidurelin artıları ve eksileri neler tecrübeli annemiz söylerseniz memnun oluruz 😇
Esssss Asillll16 bende ilkinde aldim ama ikinci de nasıl olur bilmiyorum bakalım yaşayıp görücez 🤷♀️😊
Esssss queenmerve eksilerini yaşamadım bende çok şükür şuana kadar inşallah yaşamamda 🤲🏻😊 ilk doğumumda ağrılarımı hafifletmişti bi nebze olsun rahatlatmıştı , ikinci doğumumda ne yaparım bilmiyorum gidişata bakıcaz artık hayırlısı
Asillll16 queenmerve ben eksi taraflarını görmedim şahsen. Ağrıları tamamen bitirmiyor tabiki. Ama aşırı rahat konforlu geçiyor hem sancı çekme anınız hemde doğum anı.