Aynenkanka Anneler, doktorlar makyaja izin veriyor mu spinal olacağım? Makyajdan kastım düğün makyajı gibi değil yani kapatıcı ve allık belki bb krem. Doktora ojeyi sordum ama bunu unuttum 🥲
momyseker Aynenkanka bence yapılabilir ya sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tırnakları görmek için ojeye izin vermiyorlar ama hafif bi makyaj sorun olmaz bence 😊 şahsen bende yapmayı düşünüyorum azıcık bi kapatıcı allık falan 😊
esnyz14 Aynenkanka Ojeye izin vermemelerinin sebebi parmağımıza takılan şey doğru ölçüm yapmaz diye. Ama makyajda bir problem olmaz diye düşünüyorum. Yanınıza makyaj malzemesi alıp hastanede sorup öyle yapabilirsiniz. Ama rimel önermem ağlayınca akabilir🤧
sehrengiz_8 Aynenkanka izin var canım da çıkışta yaptığın makyajın hiçbir anlamı kalmıyor ben yaptım akan makyajımla dolu fotoğraflarım var
1Mavimavi Aynenkanka arkadaşım anestezi uzmanı daha bugün böyle bir konuşmamız oldu . Makyaj herhangi bir sorun teşkil etmiyormuş Bende size bir soru sormak istiyorum ipek kirpik kullanımı kaç ay sürüyor doğumuma az kaldı bende yaptırmak istiyorum Doğuma 1 hafta kalamı yaptırsam acaba yoksa bu hafta mı ? Tahmini 3 haftam kaldı şimdi yaptırsam o zamana kadar dökülür mü ?
Aynenkanka esnyz14 işaret parmağına sürmesen yeter dedi doktorum, ipek kirpiğim var maskara kullanmicam o yüzden. Bence de yaa hafif bi renk vermekte nasıl bir sakınca olabilir ki dimi ama 🥲🥲
sehrengiz_8 Aynenkanka hahha umarım kalır benim dört saatlik bir ağrı kesici bitiminden kaynaklı baya cebelleştim de. Hastanede ve bulunduğum ilde ağrı kesici bitmişti
Aynenkanka 1Mavimavi harika bilgi🙌🏻🙌🏻 ipek kirpik iyi bakarsan 1-1,5 ay gidiyor ama doğuma 3 hafta varsa şimdi yaptırma dökülür bir şey anlamazsın 1 hafta kala yaptır canım
Sinemserif 1Mavimavi 1 2 hafta kala yaptırman daha güzel olur canım hem daha oturmuş oluyor ve ister istemez ufakta olsa dökülmeler oluyor🥰
Balbebek012 Aynenkanka peki ipek kiprik dökülünce kendi kipriğimize de zararı oluyır mu dökülme filan yapıyor mu
Amigurumi Aynenkanka ojeye izin verilmemesinin sebebi hem parmaktak kandaki oksijen takip ediliyor hemde kandaki oksijen seviyesi düştüğü ilk parmak uçları ve dudak çevresi morarır o yüzden ama hafif makyaja sezeryanda genelde izin veriliyor birde biraz doktorunuza bağlı
Aynenkanka Balbebek012 kendin yolmazsan çıkarmaya çalışmazsan bir şey olmaz yani normalde döküldüğü kadar döküyor ama herkeste farklı olabilir tabi gözlemlediğim bu