ddilaraas Kızlar bugün resmen uyandığımdan beri karnım hıc yumuşamadı duşta aldım sıcak su ıyı gelir diye ama karnım çok sert hareket edıyo hareketlerinde bir sıkıntı yok ama karnım taş gibi sabahtan beri niyedir acaba yaşayan soran var mı?
Hilalttk16 ddilaraas bu bende de oluyor son bir kaç haftadır oluyor 2 gün karnım taş gibi sonra biraz yumuşak gibi sonra yine öyle özellikle bazı bölgelerde daha sert oluyor. Ve çok ayakta kaldığımda daha sertleşiyor 🤔
elifcicek_07 36 dayız o kadar çok oluyor ki eğer ayaktaysam o anda dizlerimin bağı çözülüyor duramıyorum bende de çok oluyor sürekli öyle ve toplandığı zaman nefes darlığı çekiyormuşum ve çarpıntım varmış gibi oluyor sizde de oluyor mu
ddilaraas elifcicek_07 evet hele sabahları kahvaltıdan sonra ölçüyorum tansiyonu kalp atışım 130larda nefes alamıyorum resmen