Ayseglll hcg düşüyorsa bebeğin oluşmadan vücut sonlandırıyor muhtemelen canım üzülme sağlıksız gebeliklerde vücut kendi kendine sonlandırıyo adet gibi oluyorsun benim biraz daha ağrılı olmuştu 1000 üstüne çıkınca sevinmiştim düzene giriyor diye daha sonra senşn gibi 800 lere düştü bi iki gün içinde de kanama başladı. Rabbim hayırlısını versin hakkında inşallah aynı durum olmaz