DuyguKays ben hamile kalmadan önce 6 7 fincan kadar içerdim. Tabi hamile kalınca günde bir veya iki ye düşürdüm. Ama normal kahve ve süt olarak yapıyorum. 2 si bir arada ya da 3 ü bir aradalar aşırı zararlı. Normalde hamile kalmasam da içmiyodum o şekilde.