Arkadaşlar bı konuda yardımınıza ihtiyacım var …iki test yaptırdım ultrasyon değerlerim iyi fakat kan değerim yuksej çıktı ..44/1 ihtimal riskli gebelik doktor içimizin rahatlamasi için nifty testi veya amniyosentez yapilacabilicegini söyledi benim le aynı durumu yaşayan arkadaşlara var mı nasıl bir yol izledi yardımcı olursa sevinirim ..