alya00 Ben dikiş ağrısından ziyade, aşırı gaz sancısı çektim canım. 6 gün oldu ameliyatıma hala da gazım oluyor, kayısı suyu iyi geliyormuş diyorlar komposto yapıp doğumdan sonra bol bol iç, ve tuvalete çıkabilmen için ilaç isteyebilirsin oda rahatlatıyor biraz. Korkma ağrı kesiciler çok etkili, kalkmak da sanıldığı kadar zor değil destek ile her şey kolayca güzel geçsin inşAllah 🌸