Merhaba kızlar size bişey sormak istiyorum hamileyken sizdede varis çıktımı benim ikinci hamileliğimde sol bacağımda çıkmıştı aşırı derecede ağrıyordu özelliklede ayağa kalktığımda ve uyurken aşırı siddetli ağrıyodu kaç defa doktora gittim hamilelik varisi doğumdan sonra geçer dediler ne bir ilaç verdiler nede başka bişey doğuma kadar çektim o acıyı doğumdan sonra dedikleri gibi kısa bir sürede geçti ama şişlik geçmemişti ağrı yoktu şuanda üçüncü çocuğuma hamileyim ve yine başladı varis şiddetli bir ağrısı var sizlerdede oldumu veya duydunuzmu etrafınızda hiç