Bugün kontrolde doktorum çatı muayenemide yaptı alttan muayene korkusu olanlar için biraz acılı olabilir ama benim için normal geçti kızlar muayeneden önce sancım vardı ama açıklığım yokmuş çok şükür bi sorun olmazsa normal doğuma uygun olduğumu söyledi doktorum 🤗🤗