Ebruli1903 Kızlar adetime 10 gün kala pembe bir leke geldi ama onun öncesin kaşık ve bel ağrısı çektim iki gün sonra leke geldi 1-2 saat 1 kez geldi daha gelmedi ve sürekli uyku ve mide bulantısı var yaşayan var mı
Aysee1123 Benimde adetin 1 hafta öncesinde olmuştu aynı şekilde. Ben bekledim ve 2 gün gecikince test yaptım 🤗