Nevi benim hiç bir şeyim yokken bı anda çok şiddetli kanamalarim başladı 11.haftamda falandım,kanama alanım büyüyordu kapanmiyordu,3 gün hastanede yattım çıktım eve geldim 3 gün sonra uzandigim yerde çeşme gibi açılan bir kanamam başladı ki yattigim yerlerden akıyordu o kadar,abim kucağına aldığında üstümden kanlar damlıyordu ben o an düşük yaptım tamam dedim,çünkü bebek buyuklugunde birde pıhtı düştü,buna rağmen 14 gün hastanede yattım iğne ve progestan kullandım eve çıktım hala lekelenmelerim oluyordu ama uzanarak istiharet ettim ve geçti gitti çok şükür.Simdi 7.ayimiza girmek üzereyiz.Eger gebelik sağlıklı ise bebek tutunur düşmez.Sende stresten uzak dur uzan dinlen bol bol su iç faydası çok oldu bana.Saglikla kucağına alırsın inşallah ❤️🌸