Kızlar19+2 haftalığım bu gün duştan sonra bir karnım ağrıdı hafif kasıklarım duştan sonra giyinirken az üşüdüm soğuktan olabilir mi yarın yinede bir doktora gideceğim ama saçma sapan bir sistem var devlette ultrason ile bebeğe bakmıyor devlet 3 ay sonra gel bakalım diyor 😀 haftaya salı tam 20 haftalık oluyorum özele gideceğim de dedim devlete gideyim kan flan vereyim en azından kan tahliline para ödemekten kaçarım 😅 ama yine de bir sizlere danışmak istedim uzanınca ve battaniyenin içine girince geçiyor ağrı