Kızlar 2 yıldır geçmeyen enfeksiyonum var her doktor farklı ilaç veriyor 2 yıldır kullanmadığım antibiyotik kalmadı eşli tedavide gördük ama yok geçmiyor deliricem artık ilk önce sarı akıntı ile başladı sonrasında yeşile döndü hala yeşil olarak geçmiyor başına gelen var mı lütfen Ya da önerileriniz var mı bitkisel olarakda çok şeyler demedim Saraçoğlu iletişim hattıyla da konuşup ortamda aldıklarımı denedim ama geçmiyor Ya 3 yıldır evliyim 3 yıldır bebekde istiyorum o da yok zaten enfeksiyonu tedavi etmedende olmasın ama bu geçmiyorda