Gebeysek1 ben önce cok beğeniyordum. Sonra kullanıcı olarak gidip baktığımda katlaması zor ağır ve lastikleri büyük yani hantal buluyorum. Hamilton r1 düşünüyorum puset ihtiyacım olmadığı için. Ama puset lazımsa size hamilton muadili hatta daha iyisi ebebekte var sorarsanız gösterirler chicco da var puset de takılıyor hem de kabin boy cok kullanışlı bence bi bakın derim. Kendi kendine katlanıyor hafif cok yer kaplamıyor taşıması kolay. Ergonomik bir ürün