Mihrimahvuslat 16eda16 burda biri daha 110 gibi bişeyle öğrenmişti ona da düşük dedi 2 katından fazla çıktı ona rağmen düşük demiş sen kötü düşünme 2 gün sonra tekrar ver inşallah güzel şekilde ilerler hamileliğin🤲🏻
262223-- 16eda16 benim arkadaşım da 41 çıkmıştı sonra 173 oldu sonra 258 sonra 960 galiba böyle böyle katlandı doktor keseyi gördü kalp atışı için gün vermiş bir yakinim 13 ile öğrendi şimdi doğurdu çocuğu 3.4 aylık oldu bile sağlıklı yükselmesi önemli
262223-- 16eda16 benim arkadaşım da 41 çıkmıştı sonra 173 oldu sonra 258 sonra 960 galiba böyle böyle katlandı doktor keseyi gördü kalp atışı için gün vermiş bir yakinim 13 ile öğrendi şimdi doğurdu çocuğu 3.4 aylık oldu bile sağlıklı yükselmesi önemli
16eda16 Asyos34 merhaba sizin 26 dan sonra kaç oldu benim 44 ilk bugun verdim test 71,21 doktor iyi dedi ama pazartesi bi daha kan testi istedi
Asyos34 16eda16 26 tı verdim baya bi vermedim sonra 400 olmuştu bi kc zaman sonra sonrada keseyi görmeye gittim zaten
Denizzomerr minikmucizeemaak acaba ne zaman test verdiniz ilişkiden kaç gün sonra ya da adet olmadan ne kadar önce?
Kardelen13 minikmucizeemaak bende dün kan vererek 560 la öğrendim direk haftaya gel keseye bakalim dedi
ozi086 16eda16 benim ilk testim 13 3 gün sonraki testim 123 gibi bişey çıkmıştı. Korkma hiç yükselir o
gizcansen Ben ilk 800 küsür ile öğrenmiştim doktor ona bile şüpheyle yaklaşıp, yeniden kan ver bu hafta 1000 üstü çıkması gerekiyor demişti sonrasında 1200 civarı çıkmıştı 😊 hemen keseyi görmüştük zaten Şu an 22+4 üz 🧿🩷🙏🏼