Aynı şekilde canım daha iki gün oldu öksürüğüm geçeli 32+4 üm 31 e girmeden başladı boğaz ağrısı ve öksürük 10 gün çol şiddetli öksürdüm karnım acıyordu resmen sağlık ocağına gittim ama sadece parol ve vitamin yazdı başka birşey yazmadılar ve kadın doğumcuya git dedi çok ağırsa o antibiyotik tedavisi yapar dedi ama ben gitmedim vitamin boğaz sıpreyi pastil kullandım birde sütle sarımsağı kaynatıp içtim bal karıştırdım o yumuşatrı iyi geldi