Meliiisss Kızlar erken gebelik testini yaptım dün akşam normalde 19 unda adetim merak ederek 11 inde yaptım ama sonuç negatif 😑 inşallah bir süpriz olur 19 unda
BurcuY Meliiisss kuzum erken gebelik testi hamile kaldığını düşündüğün ilişkinden 10 gün sonra doğru yanıt verir .. geçmiş miydi 10 gün
Nisanurr Canım belki geç dollenmedir benim adetim 9 gün gecikmesine rağmen betam 9 çıkmıştı merak etme insAllah güzel olur herşey
Meliiisss BurcuY 30 ekim 6 kasımdı doğurganlık aralığı bi dolu bir boş denedik . Ama 4 ünde olsa döllenme on gün geçmiş olmuyor. Allah sen dualarımı biliyorsun hayırlısı o zaman. Kesin yok denemez ama olmama ihtimali her zaman var