Tanembebek5 aslihan_1992 üstteki kalp atısı alttaki sancı grafiği canım. Benim sancım da seninki gibi çıktı. Sancı yok görünüyor.
myangelson aslihan_1992 sancı yok ama kalp atışı için birşey diyemicem o konu hakkında bilgim yok kaç olmalı vs bilmiyorum
aslihan_1992 37+3 haftalığım bebek şu an ters doktorum bebeğin kalp atışlarını düşük buldu pozisyon alamadığı için olabilir dedi rica etsem anlayan varsa bakabilir mi