Yarennasal
Canım bende 8 ay bekledim, çok zor bir süreç seni çok iyi anlıyorum. Doktora gittik eşimle ikimizde de bir problem yoktu. Allah’ın takdiri, ne zaman nasipse o zaman oluyor. Düşünmemeye çalış demeyeceğim çünkü olmuyor biliyorum. Üç gün soğan kürü yapıp içtim, bilmiyorum sebep o muydu, ama o ay hamile kaldım. Doğal kürleri dene belki sana da vesile olur.