Solinamin Kızlar lütfen bana yardım edin bebeğimin gelişimi geri kalmıştı solunum sıkıntısı yaşıyor küveze koydular ben taburcu oldum bebeğimi bırakıp geldim çok kötüyüm
selinsmother Solinamin sağlıkla çıkar inşallah annesi stres yapma sütüne odaklan uyu dinlen kendin toparlan bebeğin çıktığında bol bol öpüşür koklaşırsınız 🤲🏻👼🏻
Nutal09 Solinamin bende aynı durumdayim canım Rabbım bebeklerimize şifa versin 4 gündür dogum yaptım oğlum kuvezde Allahim hepsine Şafi ismiyle şifa versin
Btlklnc Solinamin kac haftalık dogdu canım hayırlı ömürlü olsun . Hıc uzulme bende gelısım gerılıgınden 37+0da dogum yapmak durumunda kaldım 5 gün kaldı kuvezde ve cok iyi toparladı kendını senın bebegınde toparlayacak