Yagmur_92 Merhaba arkadaşlar, medipol megaya gidip doktorundan memnun olan, tavsiye edebileceğiniz biri var mı yardımcı olur musunuz?
EbruKeles Yagmur_92 Ben Medipol Mega ya gidiyorum Nagihan Kaya doktorum çok iyi çok ilgili ve bizim anlayacağımız şekilde açıklayıcı konuşan biri. Bir de çok espirili güleryüzlü 🙂👍
Semaa1 Ayfer Özbek tavsiye ediyorum çok memnunum çok ilgili çok sıcak kanlı kesinlikle tavsiye ediyorum
2018istanbul Semaa1 sizin kaç haftalık şuan sezeryan Doğum demişsiniz tarih belli oldu mu ben de 33 haftalık oldum esenler medipole gidiyorum ama hastane ve dr konusunda kararsızım 🤔pofff
2018istanbul Semaa1 bunlar güncel fiyatları mı dr öğretim üyesi olarak görünüyor öğretim üyesi olunca 150 tl muayene ücreti sezeryan Doğum 3250 demişlerdi bana telden bilgi almıştım geçen hafta 🤔
2018istanbul Semaa1 öyle mi ben yanlış anlamışım kusura bakmayın sizin de yaklaşmış Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inş. 🤗
Semaa1 2018istanbul Teşekkür edderiz 😊 Rabbim herkese evladını sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin
Ayseleraslan Merhaba bende oraya gidicem inşallah iki doktor ismi aldım bir nagihan kaya birde duygu gencer kararsız kaldım😒