Merhaba anneler 12 haftalik gebeyim. dun(11+6) ikili tarama testim vardi ultrason sonuclarimi guzel gördü doktor. Kan sonucum bugün çıktı ama doktora yarın gidicem. Hicbir şey anlamadim sonuçtan. Anlayan biri varsa doktora gidene kadar bi fikir sahibi olmama yardim edebilir mi 😥 ikili test pappa sonucum 4.33
Freebeta hcg 13.1