ilzannliy yok sadece cocugun tcsi lazım ben doğumu bekledim sonra bulundugum sehrin uygulamasını indirdim pendik belediyesinden hosgeldin bebek kampanyasına basvurdum 1 hafta icinde onaylandı
ıslak mendil 3 numara bez bebek sabunu biberon emzik banyo havlusu dişlik çıngırak yaka önlüğü falan cıkmıstı bazı illerde daha guzel seyler çıkabiliyor tabi ben sampuan losyon falan beklemiştim😂😂😂