gamzeakin__ ben bolbol yürüyüş yapmıştım doğuma kadar ilk hamileligimde 41 haftada doğurdum 0 odemle gittm doğuma inanki çok faydasını gördüm yürüyüşün ve evde hamile egzersizleri yapiyordm YouTubetan bulup şimdi 3 aylık hamileyim yine başladım yürüyüş yapmaya