Zeyneb35 Bende hamilelikten dolayı terledigimi düşünüyorum. Geçen sene bu zamanlar ki her sene hatta kazak üstüne polar ,kalin pijamalar,çetik üstüne terlik giyer bide battaniyeyle örtünürdüm kaloriferlerde sonuna kdar acıktı hep. Allahm bu sene kisa kollu geziyorum resmen yinede terliyorum ,kaloriferlerde kapalı üstelik 😀