gul-lale1 Kizlar merhaba 9cu haftada bulantinizin geçtiği oldu mu hiç? bu gun hic bulantim olmadi. Dun aşırı kötüydü. Korku başladı içimde 🥲🥲🥲neden birden boyle geçti anlamadim
EbrKzlky gul-lale1 9.haftada bi kaçgün okadar iyiydimki tamam dedim bitti.. 10.haftada tekrar zirve yaptııı.. aralarda iyi oluyorum sonra tekrar başlıyor 🥴 14.haftama girmek üzereyim eskisi kadar kötü değil ama birgün hiç bişey yokken ertesi gün zirve 🥴
Hmyraltnts gul-lale1 valla 15inci haftamfayım hala ilaç kullanıyorum kullanmadığım da çok fena oluyorum ne zaman bitecek bilmiyorum bazen iyiyim sanıyorum geçti sanıyorum sonra gene başlıyor Allah yardımcımız olsun ya🤷🏼♀️
SeDAaaaa35 Bende 7+6 haftadayım canım bende senin gibiyim bir gün hiçbirşeyim yok dersin hamile değil ertesi gün kusmaktan ölüyorum çok enterasan gerçekten
gul-lale1 SeDAaaaa35 ben de dün çok kotuydum bu gün bir şey yok haliyle endişelendim yani. Belki anormallik bendedir🥲
Dilan_ylmz Bulantıyla beraber mide ağrınız da oluyor mu midem hazmetmiyo ağrı yapıyo hiç bişey yiyemiyorum herşey kokuyo ve mideme çok ağrı giriyo
gul-lale1 Dilan_ylmz benim midemde aşırı agri oluyo. Oturamiyorum uzaninca bir az geçiyor. Geceler uyayamaz hale geldim . Hic bir sey yemesem bile ağrıyor🙁
Dilan_ylmz gul-lale1 Benımde hem ağrıyo hem bulanıyo hiç birşeyi midem kabul etmiyor herşey kokuyo ağlıyorum artık ufacık yiyor şişiyo daha 7 haftalık çok erkenden oldu 1 haftadır kötüyüm
gul-lale1 Dilan_ylmz bende de 7de başladı. Gözlerim çöktü hic bir sey yiyemez oldum. Ne yesem agzimda kotu tat kaliyor. Ömrü hayatimda duymadigim kokular geliyor burnuma🥲 Bu gün o yuzden hic bulantim olmayinca tedirgin oldum
Dilan_ylmz gul-lale1 Ay aynı duygular herşey kokuyo acayip şekilde midem biraz rahatlayinca agzım çok kötü oluyo aynı sizin gibi ama benimde inşallah çok cabuk geçer çok zor
Anneumut2318 17 haftalık olduk hala prilama kullanıyorum kullanmadığım zaman hastanelik oluyorum 8 aylık olana kadar kullanmayı düşünüyorum 🤦♀️🤷♀️
Hmyraltnts busrakorcan0607 Yok hayır doktorum prilam Dr verdi onu kullanıyorum normalde gece 2 kere içiliyor ben baya kötü olduğum için bana 4 tane iç dedi 2 gece 2 sabah